زلاتان : تنها مسی است که پاسخ سوالات درمورد آینده اش را می داند

 زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن دیروز در کنفرانسی خبری در قطر حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی از لیونل مسی گرفته تا رویارویی با رئال مادرید و شرایط بارسا به صحبت پرداخت

زلاتان و هم تیمی هایش به قطر سفر کرده اند تا روز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم رئال مادرید به میدان بروند.

ایبرا درمورد مصاف با رئال و سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی گفت:« برای این بازی حس خیلی خوبی دارم. بازی بزرگی بین دو باشگاه فوق العاده خواهد بود که فرصت بزرگی برای مردم قطری است که به تماشای بازی بیایند. این بازی می تواند مثل یک فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی خوشبختانه یک بازی دوستانه بین دو تیم خیلی مهم است که امیدواریم که ما پیروز آن باشیم.»

ستاره سوئدی در ادامه راجع به مصاف با بارسا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته با حذف پی.اس.جی همراه بود نیز صحبت کرد و گفت:« ما بازیهای فوق العاده ای انجام دادیم. درهیچ یک از دو بازی نباختیم ولی قوانین این گونه است وباید آنها را پذیرفت. البته باید بگویم که امسال خیلی بهتر از سال قبل هستیم.»

ایبرا ادامه داد:« بازیکنان تیم خیلی رشد کرده اند و بازیکنان جدید حالا بیش از پیش حس می کنند که در خانه اند. به روند رشد بازیکنانی مثل وراتی نگاه کنید. ما قوی تر از قبل هستیم و باشجاعت بیشتری بازی می کنیم. ما جو فوق العاده ای را ایجاد خواهیم کرد.»

زلاتان در مورد احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن هم گفت:« اگر مسی دربازار نقل و انتقالات باشد، پاری سن ژرمن نیز آنجا حضور خواهد داشت. باید رویای بزرگان را در سر پروراند و اگر بخواهی رویاهای بزرگی داشته باشی، باید رویای خرید مسی را در ذهن داشته باشی. اگر مسی در بازار باشد، قطعا پی.اس.جی.تنها تیمی نخواهد بود که به دنبال اوست.»

البته ایبرا نمی داند که آیا مسی در لیست بازار نقل و انتقالات قرار می گیرد یا نه:« من شرایط مسی را نمی دانم. او از حضور در بارسا راضی است ولی این رسانه ها هستند که چنین جوی را ایجاد می کنند. درواقعیت فقط مسی پاسخ این سوال را می داند.»
 


نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت9:21---17 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 دی 1392 | 2:17 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.